Samara

8 augustus 2017 - Sámara, Costa Rica

Dinsdag 8 augustus

Vandaag hebben we weer een reisdag , we vertrekken na ons ontbijt  richting  Samara. We zouden hier eigenlijk drie dagen blijven, maar hebben het na twee wel gezien. We hebben alle plannen gewijzigd, alle voorbereidingen van Bijke overboord gegooid en vertrekken naar Samara, een plaats aan de kust. We moesten helaas dezelfde weg terug, om weer op een normale weg te komen. Dus eerst even 20 km afzien op deze verschrikkelijke weg. Daarna ging het gelukkig een stuk makkelijker en reden we in een mooi tempo naar Samara. We kwamen er om 1 uur aan en zochten onze accommodatie . Na wat rond gereden te hebben toch maar even vragen. Een man vertelde ons in zijn beste Spaans waar we heen moesten, dat begrepen we natuurlijk gelijk. Het was maar goed dat hij er een paar handgebaren bij gebruikte anders waren we er nu nog niet geweest. Na het inchecken zijn we nog even naar het strand gelopen, het was niet ver bij ons vandaan. Een leuk strand met mooie hoge golven, waar je prima kunt golf surfen. We zijn daarna nog even boodschappen gaan halen om wat lekkers te koken in de gemeenschappelijke keuken. Bijna iedere accommodatie heeft dit , hier kun je zelf koken omdat iedere dag uit eten hier eigenlijk niet te betalen is. We besteden dat geld liever om wat leuke dingen te gaan doen, die overigens ook niet goedkoop zijn . Een bezoekje aan een natuurpark is ook gauw €25,- pp en dan kun je alleen nog maar wandelen. S'avonds nog even gezeten en wat gekletst daarna gelijk op bed we waren moe van het reizen.

1. Hannie:
    15 augustus 2017
    Een ervaring rijker moet je maar denken je hebt vakantie toch?
    liefsMams