Filipijnen 2016

24 juli 2016 - Wildervank, Nederland

Zondag 24 juli , we vertrekken met mooi weer om half 2 richting Amersfoort, om
Maarten en Johanna hun huisje te bewonderen. Na een hartelijk ontvangst, en een rondleiding in hun nieuwe onderkomen, gaan we buiten lekker aan het gebak en andere lekker eten . Tegen 16.15 vertrekken we richting auto hotel, uitgezwaaid door Maarten en Jo. Vandaar uit worden we naar de vertrekhal van Schiphol gebracht. Daar hebben we ons gelijk ingecheckt en onze bagpacks ook ingecheckt , dit moet je tegenwoordig zelf doen . Nog een paar jaar en er komt geen personeel meer aan te pas. Nog snel wat eten en een kop koffie en dan het vliegtuig in. Alles verloopt tot nu toe op tijd. Totdat er een van de passagiers zich niet lekker voelt en er een dokter bij moet komen. Met 2 uur vertraging gaan we dan eindelijk de lucht in richting Shanghai . Na een tijdje werd het eten geserveerd en niet veel daarna zijn we in slaap gevallen. Tegen de tijd dat ze met ontbijt langs kwamen werden we weer wakker. Na het ontbijt nog even wat film en tv gekeken en we waren in Shanghai . Die 11 uur vliegen viel best mee.

1. Stien:
    2 augustus 2016
    Wat kan slapen dan heerlijk zijn
  2. Fennie:
    8 augustus 2016
    Finn dat de Reid goes is verlopen en verderer feel plesier life's van pap en mam