Maandag 5 augustus 2019

5 augustus 2019 - Nationaal park Queen Elizabeth, Oeganda

Weer vroeg zijn we wakker en pakken onze spullen in we vertrekken vandaag naar Queen Elisabeth N.P.  Eerst nog even ontbijten en internet bijwerken gelukkig is het internet hier goed. We spreken nog twee Nederlandse dames die hier ook vakantie vieren en daarna nog drie maanden gaan stage lopen in een ziekenhuis. Om tien uur vertrekken we voor onze 136 km van vandaag maps me zegt dat we er 1 uur en 45 minuten over gaan doen wij weten inmiddels beter en rekenen op het dubbele. We rijden via Massindi en besluiten daar nog even boodschappen te doen en geld te halen . Het gaat voorspoedig en tegen een uur of twee komen we aan op onze nieuwe verblijfplaats engri game lodge . We slapen in een safaritent in de wildernis en worden gastvrij onthaald . We zijn de auto nog niet uit of er staan twee dames met een warm vochtig doekje om ons op te frissen en met een welkomst drankje. Het is een ruime tent en er staan twee gewone bedden in . We besluiten niets meer te doen vandaag en gaan relaxen bij de tent. Als het tijd wordt om te eten nemen we eerst een lekker warme douche en gaan naar het restaurant . Er word ons een heerlijke drie gangen maaltijd geserveerd . We krijgen echt het gevoel van glamping . Lekker vroeg naar bed want morgen weer vroeg op.

1. Hannie:
    10 augustus 2019
    mooi lekker slapen ineen echt bed toppy een beetje rust is ook goed
    lieve groetjes mams
  2. H.Visser:
    12 augustus 2019
    Pap en mam
    Wat zijn jullie lekker verwend
    En nu wMaar lekker slapen
    Welterusten doeii