Zondag 28 juli 2019

31 juli 2019 - Wildervank, Nederland

Vertrek naar oeganda 28 juli 2019

Eindelijk is het dan zover, om kwart over vier s,middags vertrekken we naar Hamburg. De reis gaat voorspoedig tot Hamburg, dan loopt onze Tom Tom vast, deze kan geen gps signaal meer vinden. Net nu we er bijna zijn.

Dan maar verder met Google maps, hiermee vinden we snel de parkeerplaats, maar hier is niemand aanwezig. Dan maar even bellen, we krijgen te horen dat hun shuttlebussen zijn uitgevallen en dat we zelf naar de vertrekhal moeten rijden, daar zullen we hun ontmoeten. Inmiddels is het al 20.00 geworden. Kor belt nogmaals de man van de parkeerplaats, duurt nog ongeveer 15 minuten totdat hij er is zegt hij. We besluiten dat Bijke gaat inchecken en Kor op de meneer wacht. Tegen 20.30 was alles klaar, nog even buiten kijken en dan zien we dat onze auto er nog steeds staat, als dat maar goed gaat.

Wij gaan door alle controles heen en zitten om 21.30 in het vliegtuig. Kleine vertraging en om 22.00 gaan we vliegen.

1. Hannie:
    1 augustus 2019
    gelukkig een goede reis tot dusver nu maar verder
    liefs mams
  2. Peter Roffel:
    2 augustus 2019
    Hey Byke en Cor , jullie beleven wel van alles , geniet er maar lekker van en een hele fijne vakantie gewenst , en hou ons graag op de hoogte van jullie hele mooie verhalen .
    Lieve groeten van Dinie en Peter