Port Barton

27 juli 2016 - Port Barton, Filipijnen

Woensdag 27 juli
Goede nacht gehad, s,nachts heeft het nog behoorlijk geregend en de daarbij horende onweer. Onze maagjes moeten even gevuld en ontbijtje gegeten aan het strand.
Omdat we nog moe zijn, gaan we terug naar bed. Tegen elven weer wakker, wat gezwommen en gesnorkeld en verder relaxen. Kor was actiever, ik heb de hele dag liggen lezen en veel slapen.
Tegen de avond zijn we een stukje gaan wandelen om port Barton een beetje te verkennen en wat cola te scoren voor de volgende dag. We gaan dan met de bus naar el nido. S'avonds lekker uit eten geweest in Bamboo house . Je kunt duidelijk merken dat het laagseizoen is want het is er niet druk, dit was de enige plek waar wat mensen zaten te eten. Daarna nog even wat geinternet in de lobby van ons resort en een bus geregeld naar onze volgende bestemming el nido. Snel naar bed want worden we om 8.00 opgehaald.

1. Hannie:
    3 augustus 2016
    leuk verhaal
  2. Hannie:
    3 augustus 2016
    Lekker eten en goed slapen dat is al heel wat.
    XXXXXXXXXX
  3. Stien:
    4 augustus 2016
    Mooie foto.s en zijn jullie ook aan het filmen?
  4. Hannie:
    5 augustus 2016
    Mooi vakantie huis heb je er alles b.v douche toilet geen bubbelbad water genoeg dichtbij wat moeten die mensen zich behelpen <er zullen ook wel rijke mensen zijn>
    hier is het alweer regen en klein beetje zon niets aan.
    Knuffels van mij XXX