Santa Elena

7 augustus 2017 - Santa Elena, Costa Rica

Maandag 7 augustus

Om zes  uur waren we al weer wakker en maakten ons klaar voor ontbijt. We zitten nu in een b&b dus ontbijt was inbegrepen in de prijs.  Het was prima koffie,thee en broodjes , ook een groot bord met fruit ( ananas , banaan en papaya )kregen we erbij .   We gaan naar het nevel woud , een misterieuse plaats waar de wolken van de Caribische kust en de wolken van de Pacific bij elkaar komen en een misterieuse waas tussen de bomen creëren. Het was mooi om te zien hoe dat gebeurd. S'morgens gebeurde er nog niets maar s'middags zag je hoe de wolken elkaar opzochten. Na een flinke wandeling door dit schitterende en misterieuse oerwoud . Waar we overigens geen dieren gezien hebben besluiten we gewoon een stukje te gaan rijden. Na wat rond gecrost te hebben zijn we maar terug gegaan . De wegen zijn hier zo slecht dat een maximum snelheid 25 km per uur is. Het begon ook weer te regenen en het koelde behoorlijk af. We hadden 3 nachten geboekt maar we waren er wel klaar mee en wilden eigenlijk wel weg . Na overleg met de hotel eigenaar hoefden we maar voor twee nachten te betalen. Bij taco taco nog lekker gegeten en lekker slapen.

1. Merel Tressel:
    15 augustus 2017
    Hoi Cor en Bijke!
    Mooie avonturen in een prachtig land voor mij alweer even geleden
    Hebben jullie al local food gehad want taco's en broodje hamburger ook lekker maar 'Gayo Pinto '?iets met boontjes was heerlijk probeer maar .Zo nu lees ik weer verder en smul van jullie reisverhalen Lg
  2. Hannie:
    16 augustus 2017
    Mooie groene wouden geniet maar lekker Mams