Panama

31 juli 2017 - Panama City, Panama

Vakantie Panama/ Costa Rica  2017
Maandag 31 july,  om 2 uur s'nachts vertrokken naar Dusseldorf . Gelukkig konden we wel vertrekken want zaterdag kregen we nog een mailtje van de vlieg maatschappij dat onze vlucht gecanceld was. We konden dan volgens hun pas op woensdag 2 augustus vertrekken. Zondag ochtend heeft Bijke gelijk met air France gebeld en die waren heel moeilijk aan het doen. Kor zat ondertussen met KLM te bellen en dat ging een stuk makkelijker. Nog geen half uur later waren er 2 nieuwe tickets in de mail. Gelukkig maar want er waren al hotels geboekt en er stond op 2 augustus een huur auto klaar voor ons in San Jose . De nieuwe vlucht had als voordeel dat we maar 1 tussenstop hadden in plaats van twee. Hierdoor waren we 5 uur eerder in Panama . We waren snel in Dusseldorf, scheelt wel als je s'nachts rijd , geen weg werkzaamheden en geen files . Korte  vlucht naar Madrid  ging prima. Daar moesten we overstappen op een vlucht naar Panama . We hadden daar ander half uur de tijd voor, maar omdat ons vliegtuig 20 min vertraging had werd het toch krap. We moesten in Madrid ook nog 20 min met de trein naar een andere terminal , gelukkig waren we op tijd en vertrokken volgens schema richting Panama . Na een vermoeiende lange vlucht van 10 en half uur waren we er dan eindelijk . We vlogen met Iberia een Spaanse maatschappij . We zijn denk ik een beetje verwend geraakt met Emirates en Qatar air lines in vergelijking met deze was alles maar karig . Toen we in Panama aankwamen hebben we gelijk een taxi naar ons hotel genomen. Deze koste maar liefst €30.- dat zijn andere prijzen dan we in Azië gewend waren . Aangekomen bij ons hotel hebben we ons geïnstalleerd en zijn we een beetje de boel gaan verkennen. Ook maar even een hapje gaan eten want door het karige vliegtuig eten hadden we best trek. We namen een pizza bij pizzeria romantica. Wat er romantisch aan was weten we nu nog niet( kantine tafels & tl balken ) de pizza was wel lekker maar een beetje vet van het vele kaas. Toen maar lekker naar bed want we waren bek af van het reizen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jeanet:
    4 augustus 2017
    Goede morgen vakantie gangers.
    Fijn om weer verhalen van jullie te lezen.
    Heel veel plezier.
  2. Peter Roffel:
    4 augustus 2017
    Goeie avond Byke en Cor,
    Geweldig leuk om jullie verhaal zo te volgen met de vakantie,
    Wens jullie een hele fijne vakantie en geniet er van ,
    en doe ze daar even de groeten .
  3. Fennie:
    7 augustus 2017
    Fijn dat alles goed
    Is verlopen en ook al foto's en geniet maar lekker fijne dagen en tot de volgende doei. Gr van pap en mam❤️