Vakantie Tsjechië 2022

29 juli 2022 - Wildervank, Nederland

Tsjechië 29-7 2022

Vrijdagmiddag vertrekken we om half drie , bijke moest eerst nog even werken tot 13.00 uur . De camper stond al een paar dagen op de oprit zodat we alles rustig en doordacht konden inpakken. Na een paar laatste checks gaan we op pad , een nieuw avontuur tegemoet. De reis verloopt voorspoedig tot we in Duitsland de eerste wegwerkzaamheden tegen komen, kost ons ongeveer een uur extra reistijd. Na een paar stops en een paar andere wegwerkzaamheden ( die gelukkig niet zo lang duurden) gaan we slapen op een parkeerplaats langs de snelweg. We hebben eerst onze bedenkingen om hier te gaan slapen,er zitten een paar families met een aantal schreeuwende kinderen vlak bij ons . Weet niet of ik hier wel wil staan naast deze club zigeuners ‘zegt Kor’. Gelukkig vertrekken ze niet veel later en niets houd ons nog tegen om niet de nacht hier door te brengen. Als we op ons bedje kruipen begint het enorm hard te regen, door het gekletter op het dak konden we elkaar niet meer verstaan. Maar hopen dat het morgen beter weer is.

1. Jeanet:
    30 juli 2022
    Yesss.weer iets om elke dag naar uit te kijken.
    Jullie reis verslagen lees ik altijd met een grote glimlach.