halong bay

12 augustus 2015 - Cat Ba Island, Vietnam

Woensdag 12 augustus. Vroeg op om 8 uur vertrekt de bus naar de haven voor ons boot tripje naar halong bay. De bus is keurig op tijd en brengt ons naar de haven . Bij de boot is het instappen en weg varen . In een rustig tempo varen we door de rots formaties die halong bay zo kenmerkend mooi maken. In het begin varen we langs talloze vis kwekerijen.  Na zo'n 3 uur varen stoppen we en kun je met een kano zelf tussen de rotsen door varen. Ook zijn er een aantal waar je met je kano onderdoor kunt varen. Toen we terug bij de boot waren was er nog tijd om een duik te nemen. Na het zwemmen gingen we verder varen naar een plaats waar we konden snorkelen. Kor is het water in geweest maar heeft niets gezien. We gingen weer verder en kwamen aan op monkey eiland. Dit is een klein eiland waar apen op zitten, het zijn van die brutale makaken, van die apen die alles van je stelen als ze de kans krijgen. Ook kunnen ze gemeen bijten als je niet oppast. Je kunt over het eiland lopen om de apen te spotten, wij geloven het wel en gaan op het mooie strandje liggen zonnen. Het is best weer een mooie heldere dag en de zon brand weer goed dus lang in de zon houd je niet vol. Gelukkig dat het zo zonnig is want dan worden de foto's ook mooier en helderder ( geluksarmband  ?? ) na dit varen we weer rustig terug naar de haven. De bus brengt ons weer naar het Hotel . Deze dag ging eigenlijk veel te snel voorbij want Halong Bay is echt schitterend. Na het douchen even over de boulevard gelopen om een leuk restaurant uit te zoeken, even eten en slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Fennie:
    16 augustus 2015
    Wat weer een mooi bericht ga zo door met genieten wand de TUD is zo om Gr pap en mam doei