Autorit.

16 augustus 2021 - Urshult, Zweden

Maandag 16 Augustus

We hadden de wekker om zeven uur gezet en na een paar keer snoezen staan we op. Bijke wil na het ontbijt nog wel even vissen in het meertje bij ons, maar Kor wil eigenlijk direct wel vertrekken. Het is nog zeker 250 kilometer naar ons eindpunt. Met een gemiddelde snelheid van ongeveer 60 kilometer per uur zijn we een dikke 4 uur onderweg. Helaas moeten we een groot gedeelte over de snelweg, waar je niet zoveel van de prachtige omgeving en natuur meekrijgt. Na een paar stops komen we rond een uurtje of half vier aan in Urshult. Dit is dezelfde plaats of gemeente waar we ook onze reis begonnen zijn. Alleen is deze camping aan het water van het Asnen meer. Van de vriendelijke eigenaresse mochten we zelf een plekje uitzoeken om te gaan staan. Dit is weer een natuur camping zonder water en elektra op je staanplaats. Wel zijn de plekken min of meer aangegeven omdat er overal vuurplaatsen zijn. We installeren ons en blijven maar wat in en bij de camper omdat het weer niet echt mee werkt. We maken plannen voor morgen en lummelen wat bij de camper. Als het donker begint te worden ontsteken er overal kampvuurtjes , bij ons echter niet we zijn moe en gaan vroeg slapen.