Daar is die dan, de ZON

4 augustus 2016 - Malapascua, Filipijnen

Donderdag 4 augustus.
Goed uitgerust wakker geworden en we hebben mazzel, want vandaag schijnt de ZON!!! Na het goede ontbijt besluiten we naar het strand te gaan. Zoveel zon dagen hadden we nog niet gehad. Alles bij elkaar gezocht kleed, handdoek, snorkel spullen, eten, drinken,leesvoer en zonnebrand . Na 2 minuten lopen zijn we op plaats van bestemming. We liggen lekker op het witte strand van bounty beach, onder de palmbomen aan het prachtige blauwe water. Deze dag doen we niet veel meer als lezen ,zwemmen, snorkelen en slapen. Bij het snorkelen was niet veel te zien, alleen een paar zeesterren en kleine visjes. Kor hoopte een voshaai te zien maar die zitten verder de zee in wist de eigenaar van ons resort ons te vertellen. Hij zal het wel weten want hij is duikinstructeur. Jammer dat het hier om 18.30 uur al donker is want we zouden nog wel wat langer op't strand willen blijven. S'avonds bij het eten bespreken we de volgende dag, we konden een snorkel tripje doen of een halve dag vissen/snorkelen maar dat zouden we morgen wel zien je weet ja ook niet of het weer zo'n mooie dag word.