Gili trawangan

6 juli 2014 - Gili Travangan, Indonesië

Verslapen, pas om half negen wakker en de boot gaat om half tien! Geen wekker gehoord, vast niet goed gezet. Wassen en aankleden, kor geeft de bestelling door en haalt de tickets. Pak ik de koffers ondertussen in, teamwork. Als kor terug komt, is ons ontbijt ook al gebracht en ze brengen onze koffers alvast naar de pier. Dat is altijd oké, scheelt ons sjouwen.

Tegen tienen vertrekt de fastboot, tochtje van ander half uur, en een fastboot is het zeker. Wat een vaart. Om half twaalf komen we aan op Gili Trawagan, als we onze koffers hebben informeren we even welke kant we op moeten.

Na 7 minuten hotel al bereikt, worden verwelkomt door enthousiaste Nederlanders, oranje heeft gewonnen!! Wk Brazilië.

Ons verblijf ziet er leuk en netjes uit, wat opgefrist en uitgepakt. We gaan aan de wandel, omgeving verkennen. Het eiland is niet erg groot, dus we lopen het in het rond, ongeveer een uur over gedaan.

Wat ons gelijk opvalt is dat hier een relaxte gezellige sfeer hangt, beetje hippie!! Overal winkeltjes, barretjes en restaurantjes., en een heerlijk strand? Het vervoer bestaat uit fietsen en paard en wagen. Hier kunnen wij ons de komende 5 dagen prima vermaken.

1. Hannie:
    11 juli 2014
    sorry zo laat gereageerd wist niet goed hoe het moest
    mooie reis en foto's .we hebben hier ook mooi weer zit buiten om 2i.30 uur tot later hier is alles goed.
  2. Anita:
    12 juli 2014
    Leuk om jullie reisblog te lezen, en ik kan ook gelijk foto`s zien. Grappig dat jullie je verslapen hebben maar het komt allemaal weer goed. zo te zien mooie omgeving. Lekker van genieten. Hier is het weer ook goed, we hebben vanavond gevist, 7 kleine visjes gevongen was erg leuk. En straks gaan we nog even de laatste voetbal wedstrijd van nederland kijken, voor de derde of vierde plaats. Geniet ervan en ik kijk alweer uit naar een nieuw reisverhaal. Groetjes Anita en Erik