Padang bay

5 juli 2014 - Padang Bay, Indonesië

We hebben vannacht goed geslapen in het Hotel. Onze vlucht gaat om 9.55 naar Balii.

de taxichauffeur die ons gisteravond naar het hotel heeft gebracht komt ons nu weer halen om ons terug naar het vliegveld te brengen. Hij is mooi op tijd 7.45 en de rit duurt ook nog geen 10 minuten. Gelijk ingecheckt en ontbijtje scoren. We komen bij Starbucks uit. Ondanks dat we goed geslapen hebben zijn we nog steeds moe, maar we proberen om in het goede ritme te komen. We vliegen op tijd en komen om 12.40 aan, dat is inclusief een uur tijdsverschil.

op het vliegveld worden we weer overspoelt door taxi chauffeurs die ons wel naar onze bestemming willen brengen. Wij hebben geen haast en gaan eerst lekker hapje eten. Om twee uur spreken we een taxichauffeur aan, we moeten naar padang baiy, twee uur rijden. Na een beetje onderhandelen komen we overeen over de prijs. Aangezien alle soorten van vervoer, bus, fiets, scooter, auto over dezelfde weg rijden, schiet het niet erg op. Om 16.00 komen we aan in padang bay, de chauffeur zet ons keurig bij het hotel af. Padang bay is een klein havenplaatsje met weinig toerisme. Vanaf deze plaats vertrekken elke ochtend de fast boat naar de Gili,s. We checken in en regelen gelijk een ticket voor de fast boat voor morgen.

1. Fennie:
    10 juli 2014
    het ziet er geweldig uit
    en zijn blij dat de reis goed is verlopen
    en blijf genieten van wat jullie tegen komen
    nou dan tot de volgende toer
    de gr van pap en mam en een dikke knuffellllllllllll