Mabul dag 2

5 augustus 2013 - Pulau Mabul, Maleisië

7.30 wakker, in de eetzaal is het al behoorlijk druk, en gaan ook even ontbijten.
9.30 we gaan snorkelen, op de boot en worden bij het luxe ressort eruit gegooid. Mooie snorkel plek.
Om 10.30 weer terug, wat drinken en even van de zon genieten.
11.30 snorkelen bij kapalei, speedboat brengt ons erheen en gaat lekker snel, we stuiteren weer over het water.
Bij kapalei is het snorkelen nog mooier, veel grote vissen en we zien opnieuw een zeeschildpad. Het koraal is ook veel mooier hier, zien mooie zeesterren, blauw, oranje, prachtig.
12.30 lunch opnieuw kip, rijst, groente en watermeloen, Hmmm.
14.30 opnieuw snorkelen.
17.00 we hebben gehoord dat je in een half uurtje het eiland rond bent en gaan dus aan de wandel, je moet erg langzaam lopen anders ben je in 20 minuten al terug. Had niet in de gaten dat het zo klein was. We kopen opnieuw een stukje tonijn, nu allebei een stuk, lekker.
Terug bij Uncle CHang en wil me even douchen, nou dat kan ik vergeten, die doet het niet vandaag. Gelukkig nog een ander kraantje waar wel water uitkomt, want die bij de wasbak werkt ook al niet op een paar druppels na. Er is een soort plastic steelpannetje en met behulp van dat pannetje kan ik met toch lekker opfrissen.
19.00 geen honger, opnieuw kip, rijst, groente en watermeloen. We zien ineens een zeeschildpad voorbij zwemmen, gaaf!! We lezen Facebook en appen wat en kletsen de rest van de avond met een jong Nl stel uit Brabant, Nicole en Jos. Was gezellig! Op een gegeven moment komt er iemand bij ons dat onze douche aanstaat, oeps de kraan vergeten dicht te draaien.
24.00 slapen.

Van reisblog naar fotoboek