Hoi an

5 augustus 2015 - Hoi An, Vietnam

Woensdag 5 augustus. We besluiten er vandaag een rustdag van te maken. En gaan na het ontbijt met de fiets naar het strand. Fietsen weer geparkeerd bij dezelfde stalling. En op een bedje gaan liggen. Ze kwamen er direct aan om ons te vertellen dat de bedjes gratis waren als je in hun restaurant ging eten of drinken. Dat vonden we prima en hebben een heerlijke strand dag gehad. Beetje luieren,lezen,slapen,eten en  kletsen. Op het strand lagen vissers boten die de vorm hadden van een notendop. Toen er een aankwam en Kor hem wilde filmen, moest hij mee helpen om hem op het droge te krijgen. Dat viel nog niet mee. Het leek net of er beton in de bodem zat. Met behulp van nog iemand is het uiteindelijk gelukt. S'avonds weer naar het centrum van Hoi An om te eten. Ook om onze spullen op te halen. We hadden de vorige avond namelijk 3 lampions besteld . Deze zijn voor in de overkapping. We vonden ze mooi en een gelijk een souveniertje voor ons in de overkapping. Weer gegeten bij het zelfde restaurant omdat het zo lekker was gisteren. Kortom weer een heerlijke dag en de tijd is omgevlogen .

1. Stien:
    11 augustus 2015
    Ook een lampionnetje voor buuf