Phu quoc

24 juli 2015 - Phu Quoc, Vietnam

Vrijdag 24 Juli. Lekker geslapen in ons nieuwe onderkomen. Wel hadden we weer harde bedden, maar dat mag de pret niet drukken we zijn immers op vakantie! Na een kleine wandeling kwamen we op het strand aan . We hadden gelijk onze strand spullen meegenomen want we hadden besloten er een lekker luie strand dag van te maken. Luchtbedden opblazen ( die houten strandbedden zonder kussens zijn n.l. Te hard) en lekker zonnen. Af en toe even de zee in om iets af te koelen , wat niet echt lukt want het zeewater is ook zo'n 32gr C. Lekker lezen en kletsen - slapen! Bij de strand tent af en toe iets halen. Koste wel veel moeite want het Engels van de meeste Vietnamezen is zeer slecht. Om een uur of 5 terug naar huis, douchen en avond eten scoren. Ze vroegen of we een scooter wilden huren want het was wel heel ver lopen naar de eerste eetgelegenheid ! We besloten toch te gaan lopen en na 10 min lopen kwamen we de eerst gelegenheid al tegen. Er zaten veel lokale mensen te eten wat vaak een teken is dat het eten er erg goed is! Dit bleek ook het geval het eten was snel klaar en smaakte voortreffelijk . Nog snel even drinken gehaald in een supermarkt vlak bij en terug gelopen. Toen nog even gekletst en weer naar bed . Alweer een leuke dag voorbij.

1. Fennie:
    3 augustus 2015
    Geweldig al die moe verhalen allergoedkoopste bij onwel en hoop dat jullie nog veel kunnen genieten kusjes aan jullie twee doei