White beach

9 augustus 2016 - Moalboal, Filipijnen

Dinsdag 9 augustus,
Het is mooi weer als we opstaan en we besluiten naar panagsama beach te gaan. Alle spullen verzameld en eerst naar de warme bakker voor lekkere broodjes. In panagsama beach heb je maar een klein stukje zandstrand en dat ligt ook nog bij een resort. We doen net of we gek zijn en gaan er lekker liggen zonnen. Kor gaat even snorkelen en is al snel uitgekeken er was dus niet veel bijzonders te zien. Panagsama beach staat ook bekend om zijn duik resorts en verderop in de zee schijnt het wel mooi te zijn. Na een tijdje zijn we wel klaar met het kleine strandje en besluiten naar white beach te gaan. Na een kleine rit door de prachtige  natuur van de filipijnen komen we op het prachtige white beach aan. Dit is een strand wat zijn naam eer aan doet, het water is azuur blauw, palmbomen en wit zand ....prachtig. Hier hebben we even gezwommen en wat geslapen op het strand. Tegen een uur of 18.00 zijn we weer gaan scooteren we wilden de andere richting ook proberen te ontdekken, maar het was al te laat. In het centrum van Moalboal staat een heel grote supermarkt met een warenhuis er boven. Dit kwam mooi uit want we moesten wat eten en drinken inslaan voor de reisdag van morgen. Toen we de nodige drankjes en chips hadden verzameld zijn we nog even boven in het warenhuis gaan kijken en kochten er een nieuwe snorkel voor Bijke, die we mee hadden genomen van thuis was lek, was constant water aan het happen. Naast dat winkelcentrum zat ook een mac Donald , waar we een lekkere trippelburger en friet bestelden. Toen maar snel naar huis en slapen want morgen wordt weer een reisdag .

1. Hilda Meima:
    13 augustus 2016
    Hoi bijke en kor.
    Goed te lezen dat jullie het zo leuk hebben. Heerlijke stranden met palmbomen. Top hoor! Wij zijn inmiddels verhuist. Pfff wat verzameld een mens veel spullen. Kwam geen eind aan. Maar nu toch voor de 2de avond in Veendam. Maandag nog wat spullen naar de kringloop brengen en dan is het om kwart voor 2 de overschrijving. Het is hier nog wel een puinhoop. Elke dag maar wat aan pakken en dan zal alles wel een plekje krijgen. Wij gaan volgende week maandag nog een weekje op vakantie naar duitsland. Hopelijk zie ik jullie daarna snel. Veel plezier nog daar. Dikke kus Hilda
  2. Hannie:
    14 augustus 2016
    Prachtige stranden een hemels blauwe lucht,het lijkt wel een sprookje
    geniet ervan want het is zo voorbij.Alles is hier oké en redelijk weer gaan vanmiddag maar weer eens fietsen de accu is weer klaar nu nog even uitproberen.
    Liefs voor jullie
  3. Fennie:
    15 augustus 2016
    Wat is het prachtig de natuur en de blauwe lucht,bij ons klaart het ook een beetje op .geniet maar met volle teugen ok liefs van ons en een dikke smok doeii