Kuala Lumpur dag 2

24 juli 2013 - Kuala Lumpur, Maleisië

10.00 opgestaan en gedoucht, gegeten in Time Square.
13.00 citytour hop on hop off gedaan. We zijn gestart bij de KL Tower. Daarna doorgegaan naar het paleis en vervolgens naar de orchideeën tuin. Nog gezocht naar Lake garden maar niet gevonden.
17.30 zitten vast met de bus in de spits, komen niet voorruit en besluiten om uit te stappen en verder te gaan met de monorail.
18:00 kaartje gekocht en kor stapt in en de deuren sluiten.......weg is die. Daar sta ik dan zonder geld en telefoon.
Ik neem de volgende trein na 5 minuten, bij de volgende halte zie ik kor weer staan. Het is zo druk en kor wringt zich er tussen om ook weer mee te kunnen.
18:30 we besluiten om gelijk wat te gaan eten bij Ali Mama.
21.00 ingecheckt voor de vlucht, goed dat we dat gedaan hadden anders had kor voorin gezeten en ik achterin. Niet echt gezellig.
22.00 we gaan op tijd slapen, morgen vroeg opstaan 5.00 voor de vlucht naar de Perhentians.
23.00 kan niet slapen
24.00 nog steeds geen oog dicht gedaan
2.00 alweer wakker, kor ook!
3.00 nog steeds wakker, ga maar appen met Marriet, veel lol!!
4.30 probeer het nog een x
5.00 wekker, yeah eindelijk wat een nacht.
Ff douchen aankleden, spullen inpakken.