Terug naar Kuala Lumpur

31 juli 2013 - Kuala Lumpur, Maleisië

8.30 dit was onze laatste nacht hier, elke nacht goed geslapen, lekker bedje. We hebben echter onze kussens op het voeteneind gelegd de hele week omdat het hutje behoorlijk afliep. En zo lag ons hoofd hoger als de rest.
9.00 we gaan gelijk naar mama,s daar is het ontbijt echt lekker en bestellen hetzelfde als gister.
10.00 nog even op deviërende gezeten en laatste spulletjes ingepakt. Inchecken, gelukkig werkt internet iets beter vandaag, dus dat is ook gelukt.
11.00 uitcheckenen gaan nog een uurtje op het terras op het strand zitten. Om 12.00 worden we gehaald.
12.15 we worden met een kleine bootje gebracht naar de speedboat, we zijn de laatsten die meevoeren en gaan gelijk volgas voorruit!
12.45 we zijn al in de haven van Besut, omdat ons vliegtuig vanavond om 18.55 vertrekt hebben wij geen haast.
Wij gaan de koffers achterlaten bij het burootje waar je de boot bespreekt, en gaan voor 2 uurtjes naar het strand.
Geen schoon strand, geen mensen, maar wij spreiden onze handdoekjes en gaan lekker liggen.
15.00 lopen we terug naar het pleintje en gaan even naar een restaurantje om wat te eten en te drinken. 3 cola, 2 noedels met garnalen en groentes. smaakt goed en de prijs 4 euries, ongelofelijk.
We gaan nog even naar een supermarkt om fruit juice te kopen en een waterproof tas. Die heeft er toch voor bezorgt dat onze camera,s droog bleven. Handig voor nu en later.
16.00 taxi brengt ons naar het vliegveld.
17.00 inchecken, koffers inleveren en nog geen tien minuten later al klaar.
Het is hier binnen erg koud, overal airco en gaan nog even lekker naar buiten. Daar is klein parkje waar we lekker kunnen zitten.
18.15 tijd om te gaan, nog even plassen en dan naar gate 3. Klein luchthaven 3 Gates en dat is het.
Vliegtuig heeft vertraging, 25 minuten, valt mee.
19.30 geland in Kuala Lumpur, taxi geregeld die ons naar het hotel brengt.
Keurig hotel met wifi, dus nog even contact met thuisfront. Dan nog wat eten en drinken, douchen en slapen.