cat tien

30 juli 2015 - Cat Tien, Vietnam

Donderdag 30 juli . Om 7.30 werden we achterop de motor naar het bus station gebracht. Wij dachten, daar zullen dan wel meer bussen staan ,maar dat was niet het geval. Het bleek gewoon bij een benzine station te zijn waar regelmatig een bus stopt naar Cat Tien. Na een uur of 5 in deze mini bus, kwamen we aan in een plaatsje 25 km van Cat Tien. Na 5 uur onafgebroken in de bus hadden we best wel trek. En gelijk stonden er al motortaxi,s die ons wel naar de plaats van bestemming wilden brengen. Na het nodige onderhandelen over de prijs gingen we op pad . Weer achterop een motor met rugzak en al. Na een klein half uur kwamen we aan bij Green Hope. Een rustige accommodatie gelegen aan een zeer snel stromende rivier . De vriendelijke staf vroeg of we de lokale diner wilden gebruiken . Ja we laten  ons graag verrassen met lekker eten . Na een lekkere maaltijd nog even gekletst en gaan slapen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Fennie:
    5 augustus 2015
    Geweldig zo maar bij iemand achter op de motor ach het is immers hun werk Gr en een dikke smok doei