Da lat

2 augustus 2015 - Da Lat, Vietnam

Zondag 2 augustus. Vroeg wakker, geen ontbijt genomen want we gingen direct met de taxi naar sinh café om daar een tour te boeken . We hadden een leuke tour uitgezocht in en om Da Lat. Snel nog even een broodje gekocht toen begon gelijk de tour Bezoekjes aan bloemenkwekerij, koffieplantage, zijdefabriek, krekel kwekerij, grote waterval, en een tempel met de lachende buddah . Ook was er een lekkere lunch in het programma opgenomen. Tijdens het middag programma gingen we met jeeps een hoge berg op , om te genieten van het uitzicht op Da Lat. Om 15.30 waren we weer terug in Da lat. Toen we uitstapten zagen we 2 easy riders even mee gepraat en gelijk een tour geboekt voor de volgende dag. Ze komen ons morgen halen om 9 uur om nog meer van Da Lat te laten zien. Terug gelopen naar het centrum, via de markt. Bijke wilde nog een verkoopster op de foto zetten maar deze was er niet van gediend en werd boos! Verder gelopen naar het restaurant waar we gisteren ook gegeten hadden en weer heerlijk Vietnamees gegeten. Toen weer verder gelopen naar het hotel. Toen we er bijna waren werden we nog uitgenodigd om in een restaurant te komen eten. Hiervoor hebben we bedankt. Omdat we al vol waren en omdat ze er alleen maar honden vlees verkochten. Ja ze eten hier echt alles. Die zelfde hond zagen we s'morgens gevild langs de weg liggen. Toen waren ze hem aan het schoon branden. Maar snel gaan slapen, morgen weer een lange dag voor de boeg.