Dalat

1 augustus 2015 - Da Lat, Vietnam

Zaterdag 1 August . De wekker gaat om 7.30 een uur later na het ontbijt ver trekken we richting Da Lat . De hotel leiding had voor ons een lokale bus gebeld . Deze stopte voor de ingang van het hotel. Na een Busreis van 6 uur komen we aan in Da Lat. Onderweg wel veel gelachen een hulpje van de buschauffeur was net zo'n ondeugd als Jordy en die zat steeds te dollen . Onderweg ging er van alles mee in de bus. Zo gingen er pakketjes mee, zakken met rijst en fruit in dozen enz enz deze werden dan her en der weer afgeleverd . Ook werden er 2 geiten achterin gezet met een jutte zak om de achterpoten, alleen het koppie was nog zichtbaar van de geit. Kor had liever gehad dat ze niet waren mee gegaan, want een heeft over zijn rugzak gepiest. Dit merkten we echter pas toen we in het hotel waren , we dachten eerst dat de kamer niet goed schoon was . Maar na inspectie van alles bleek het de rugzak te zijn. De reis duurde al met al 6 uur . Op de kamer even gerust en gedoucht aan de hotel eigenaar een kaart gevraagd en waar je lekker kon eten. Hij rade ons Mi Vinh Loi aan echt Vietnamese gerechten. Het bleek gelukkig niet ver bij ons vandaan, Het eten was er heerlijk en goed betaalbaar € 4 p.p. Inclusief drankjes. Na het eten terug naar de kamer, zodat Bijke haar onderbenen weer kon koelen, en toen snel slapen.